Menu producentów
FAQ
FAQ – Najczęściej zadawane pytania:

1) Ile będzie kosztować wysyłka?

W zależności od kwoty Twojego zamówienia cena wysyłki jest "ruchoma", tj. im większa
będzie wartość Twojego zamówienia, tym mniejsza będzie kwota wysyłki. 

Zależności kwoty złożonego zamówienia względem odpowiadającej jej kwoty wysyłki
przedstawiają się następująco:

Od 0 zł do 70 zł wartości Twojego zamówienia, kwota wysyłki będzie wynosić -- 11,90 zł
Od 70 zł do 100 zł wartości Twojego zamówienia, kwota wysyłki będzie wynosić -- 10,90 zł
Od 100 zł do 150 zł wartości Twojego zamówienia, kwota wysyłki będzie wynosić -- 7,90 zł
Od 150 zł do 200 zł wartości Twojego zamówienia, kwota wysyłki będzie wynosić -- 4,90 zł
Od 200 zł w górę - wysyłka będzie GRATIS!* (tylko w przypadku zamówień z przedpłatą!)

W przypadku gdy zdecydują się Państwo na wysyłkę za pobraniem należy do kwoty wysyłki
doliczyć kwotę w wysokości 3zł. Natomiast wysyłka GRATIS!* dla paczek za pobraniem jest
dostępna dopiero od zamówień opiewających na kwotę 250zł, lub wyższą.


*wysyłka gratis jest realizowana wyłącznie na terenie Polski. 

2) Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Od stycznia 2013 roku nie udostępniamy takiej możliwości. Wszystkie zamówienia złożone
za pośrednictwem sklepu internetowego są realizowane tylko i wyłącznie poprzez powołane do 
tego punkty naszej Firmy, które podejmują wysyłkę tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Chcąc zakupić towar w fizycznej placówce naszej firmy prosimy o odwiedzenie jednego z naszych oddziałów na terenie Warszawy.

Tak, zamówienie można odebrać w naszych oddziałach w Warszawie
. Oddziały prowadzą normalną sprzedaż - wystarczy przyjść bez uprzedniego zamawiania i poprosić któregoś ze sprzedawców, który udzieli profesjonlanej porady. Prezentowana na stronie oferta oraz stan magazynowy jest powiązany z oddziałem na ul. Daleka 4. W pozostałych oddziałach dostępność oraz ceny towaru mogą się różnić.


3) Jak otrzymać fakturę VAT?

Podczas rejestracji proszę zaznaczyć opcję "Zaznacz to pole, by podać dodatkowo nazwę i NIP firmy" po zaznaczeniu tej opcji proszę wpisać nazwę i NIP firmy na którą ma być wystawiona faktura. Jak się zarejestrować? Prosimy wypełnić formularz rejestracji, który dostępny jest tutaj

4) Ile potrwa realizacja zamówienia?

Termin dostępności produktu podany jest na stronie każdego produktu, informacja "dostępny od ręki" oznacza że produkt dostępny jest na magazynie i wysyłka nastąpi w 24h (dotyczy dni roboczych) od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem, w pozostałych przypadkach podany jest czas w ilościach dni, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia z płatnością za pobraniem.  Szczegóły dostępności są tutaj.

5) Zapomniałem hasła, jak się zalogować?

Prosimy o wypełnienie formularza przypomnienia hasła, który dostępny jest tutaj.


W razie jakichkolwiek problemów z obsługą sklepu prosimy o kontakt - z chęcią pomożemy.    
© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®